τροφές που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των παιδιών

Image

Η παιδική ηλικία έχει ιδιαίτερες ανάγκες και διατροφικές απαιτήσεις που πρέπει καθημερινά να καλύπτονται. Κάποια μάλιστα συστατικά αν δεν προσληφθούν ενδεχομένως να εμποδίσουν την ομαλή ανάπτυξη ενός παιδιού.

Γάλα και γιαούρτι και τυριά : Αποτελούν την καλύτερη και πιο αφομοιώσιμη πηγή ασβεστίου
για ένα παιδί, αλλά και πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας και βιταμίνης D.

Ψάρι και θαλασσινά : Περιέχουν καλής ποιότητας πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, φώσφορο
και ψευδάργυρο.

Κόκκινο κρέας : Αποτελεί την καλύτερη πηγή σιδήρου, ο οποίος με τη σειρά του
είναι απαραίτητος για την ομαλή ανάπτυξη και την παροχή ενέργειας σε ένα παιδί.

Φρούτα και λαχανικά : Προσφέρουν στο παιδί υδατοδιαλυτές βιταμίνες, που
ισχυροποιούν το ανοσοποιητικό του σύστημα, προστατεύουν την
καρδιά του και εμπλέκονται στη σωματική του ανάπτυξη.

Όσπρια : Παρέχουν βιταμίνες συμπλέγματος Β, που είναι
απαραίτητες για την ομαλή νευρομυική λειτουργία ενός παιδιού.

Αυγό : Περιέχει εξαιρετικής ποιότητας πρωτεΐνη, καθώς επίσης και χολίνη, ένα δομικό συστατικό για τη σύνθεση των κυττάρων ενός παιδιού και όχι μόνο.

About giorgispapageorgiou19
physicals education teacher - football coach

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

kalymnosola

Όλα όσα συμβαίνουν στην Κάλυμνο

Trikala Sportiva

AΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ

%d bloggers like this: