Ενισχύστε την πρωτεΐνη στη διατροφή σας

Image

Τρόφιμα που περιέχουν πρωτεΐνες όπως το κοτόπουλο, το ψάρι, το αυγό, τα γαλακτοκομικά, το κρέας, για να μπορέσει ο οργανισμός σας να τα μεταβολίσει δαπανά υψηλά ποσά ενέργειας. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μας χορταίνουν και περισσότερο, τα τρόφιμα αυτά θα πρέπει να αποτελούν βασικό συστατικό της δίαιτάς σας. Συνδυάζοντάς τα με όσπρια 1 – 2 φορές την εβδομάδα, άφθονα φρούτα και λαχανικά και ελεγχόμενη ποσότητα υδατανθράκων από ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες κ.α., έχετε την «ιδανική» δίαιτα.

Η άσκηση αποτελεί το άλλο μισό της δίαιτας. Βοηθάει στο να διατηρείται ο μεταβολισμός σας σε σταθερά υψηλό επίπεδο, τόσο λόγω ορμονικών εκκρίσεων, όσο και λόγω του ότι με την άσκηση προστατεύετε το μυικό σας σύστημα, μεγιστοποιώντας κατά αυτό τον τρόπο την απώλεια σε λίπος.

neadiatrofis.gr

 

About giorgispapageorgiou19
physicals education teacher - football coach

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

kalymnosola

Όλα όσα συμβαίνουν στην Κάλυμνο

Trikala Sportiva

AΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ

%d bloggers like this: