ενυδατικά τρόφιμα για να αυξήσετε την πρόσληψή σας σε νερό…

ενυδατικά τρόφιμα για να αυξήσετε την πρόσληψή σας σε νερό...

◊Πράσινη σαλάτα

Δύο φλιτζάνια πράσινη σαλάτα έχουν λιγότερες από 15 θερμίδες και περιέχουν περισσότερο από 90% νερό. Επίσης, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, φυτικές ίνες και β-καροτένιο, αντιοξειδωτικό, που βοηθά στην καλή υγεία των ματιών και του δέρματος.

◊Φράουλες

Οι φράουλες, από τα πιο πλούσια φρούτα σε βιταμίνη C, παρέχουν επίσης φυλλικό οξύ, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β που είναι απαραίτητη για την υγιή ανάπτυξη των νέων κυττάρων. Και, δεδομένου ότι περιέχουν 91% νερό, συμβάλουν σημαντικά προς την κατεύθυνση της απαιτούμενης συνολικής σας πρόσληψης σε υγρά. Μπορείτε να τις καταναλώσετε σκέτες ή να τις προσθέσετε στις σαλάτες σας και σε διάφορες άλλες συνταγές.

◊Καρπούζι

Με 92% περιεκτικότητα σε νερό, το καρπούζι είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C και, όταν είναι κόκκινο (μερικά είναι χρώματος πορτοκαλί ή κίτρινο), περιέχει επίσης λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να βοηθήσει στην προστασία από καρδιακές παθήσεις και μερικούς τύπους καρκίνου.

Πηγή

myworld.gr

About giorgispapageorgiou19
physicals education teacher - football coach

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

kalymnosola

Όλα όσα συμβαίνουν στην Κάλυμνο

Trikala Sportiva

AΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ

%d bloggers like this: