αυξειστε τις καυσεις του οργανισμου σας

μεταβολισμος

Εάν επιθυμείτε είτε να χάσετε, είτε να διατηρήσετε το βάρος σας, μπορείτε να αυξήσετε τις καύσεις του οργανισμού σας.

  • Δεν πρέπει να καταφύγετε σε πολύ χαμηλή πρόσληψη θερμίδων, καθώς είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καλύπτετε καθημερινά τις ανάγκες του οργανισμού σας σε θερμίδες, ώστε οι καύσεις να παραμένουν σε ικανοποιητικό επίπεδο καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ταυτόχρονα, αυτός είναι και ο πιο εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε λίπος.
  • Όταν μοιράζουμε τις θερμίδες μας σε 4-5 μικρά γεύματα και σνακ, είναι πιο εύκολο να ελέγξουμε την πείνα μας κατά τη διάρκεια της ημέρας και να αποφύγουμε την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας τροφής. Καλό είναι ανάμεσα στα γεύματά μας να μεσολαβούν 3-4 ώρες.
  •  Όλο και περισσότερες έρευνες αποδεικνύουν ότι η χρόνια έλλειψη ύπνου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση του βάρους.
  • Η μυϊκή μάζα καίει 3 φορές περισσότερες θερμίδες από ότι ο λιπώδης ιστός, ακόμα και όταν δεν κάνετε κάποια δραστηριότητα. Ιδιαίτερα, όταν ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής με σκοπό την μείωση του βάρους σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι η απώλεια θα προέρχεται περισσότερο από τον λιπώδη ιστό και όσο το δυνατόν λιγότερο από το μυϊκό. Μην καταφεύγετε μόνο σε αερόβια προγράμματα, που θα συμβάλουν στην απώλεια λίπους. Συμβουλευτείτε το γυμναστή σας και 2 φορές την εβδομάδα εντάξτε στο πρόγραμμά σας ασκήσεις, που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της μυϊκής σας μάζας. Με αυτόν τον τρόπο οι καύσεις του οργανισμού σας θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα.
  •  Όταν κάνουμε κάποια φυσική δραστηριότητα, ο οργανισμός μας δαπανά περισσότερες θερμίδες. Μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό τον παράγοντα στο έπακρο, κάνοντας άσκηση τις πρωινές ώρες. Με αυτό τον τρόπο, ο μεταβολισμός σας θα παραμείνει σε υψηλά επίπεδα για αρκετές ώρες μετά.
  •  Ένας από τους πιο σημαντικούς, αλλά λιγότερο αναγνωρισμένους παράγοντες στην απώλεια ή στη διατήρηση του βάρους, είναι η διαχείριση του άγχους. Το χρόνιο στρες μπορεί να διαταράξει την ισορροπία των ορμονών, που ρυθμίζουν όλες τις λειτουργίες του οργανισμού μας, από την όρεξη έως την αποθήκευση λίπους στο σώμα μας.  

Πηγές: http://www.nutrimed.gr

About giorgispapageorgiou19
physicals education teacher - football coach

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

kalymnosola

Όλα όσα συμβαίνουν στην Κάλυμνο

Trikala Sportiva

AΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΡΘΡΑ

%d bloggers like this: